Метадычная работа

Нарматыўнае забеспячэнне адукацыйнага працэса ў 2024/2025 навучальным годзе

тыпавыя навучальныя планы ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі
інструктыўна-метадычныя пісьмы
метадычныя рэкамендацыі, указанні
адукацыйныя стандарты агульнай сярэдняй адукацыі
дзяржаўны школьны стандарт
правілы педагагічных работнікаў
пералікі навучальных выданняў
інтэрактыўны плакат «наша школа»
правілы бяспекі арганізацыі адукацыйнага працэсу, арганізацыі выхаваўчага працэсу пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі
пералікі дапаможнікаў для педагогаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
пералікі дапаможнікаў для вучняў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
пералік асноўных тавараў, якія рэкамендуюцца для набыцця законнымі прадстаўнікамі вучняў І –ХІ класаў
пералік навучальных праграм факультатыўных заняткаў
пералікі мэблі, інвентару і сродкаў навучання, неабходных для арганізацыі адукацыйнага працэсу
вучэбныя праграмы факультатыўных заняткаў прафесійнай накіраванасці
вучэбныя праграмы факультатыўных заняткаў музычнай, тэатральнай, харэаграфічнай і мастацкай скіраванасці
рэкамендацыі па дзеяннях у надзвычайных і экстрэмальных сітуацыях

Вучэбныя прадметы 1-4 класы 2024/2025

Вучэбныя прадметы 5-11 класы 2024/2025

згарнуць

Рэкамендацыі для настаўнікаў па падрыхтоўцы да ўрока ў адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да эфектыўнай арганізацыі ацэначнай дзейнасці:

- сфармулюйце мэты ўрока з улікам узроўню навучанасці вучняў, патрабаванняў вучэбнай праграмы, зместу вучэбнага  матэрыялу;

- вызначце крытэрыі поспеху, з якімі вы пазнаёміце вучняў;

- напішыце, на што вы будзеце звяртаць увагу ў ходзе работы вучняў, на што неабходна звяртаць увагу самім вучням;

- вызначце чаканы вынік кожнага этапу ўрока (што вучні будуць ведаць, умець і інш.);

- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы і вучні зможаце даведацца, ці авалодалі яны матэрыялам урока;

- падумайце аб карэкціруючых дзеяннях (калі вынікі этапаў урока будуць дасягнуты не ўсімі вучнямі);

- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы арганізуеце самаацэнку вучняў;

- вызначце варыянты дамашняга задання для розных вынікаў выхаднога кантроля (дамашняе заданне павінна факусіравацца на гэтых выніках);

- вызначце крытэрыі поспеху пры выкананні дамашняга задання.

згарнуць

Метадычнае аб'яднанне настаўнікаў працоўнага навучання па тэме: “Сучасны ўрок працоўнага навучання: яго складальнікі, метадычны інструментарый, крытэрыі паспяховасці”

12.03.2024

12 сакавіка ў дзяржаўнай установе адукацыі “Валеўская сярэдняя школа", адбылося метадычнае аб'яднанне настаўнікаў працоўнага навучання па тэме: “Сучасны ўрок працоўнага навучання: яго складальнікі, метадычны інструментарый, крытэрыі паспяховасці”. У ходзе МА настаўнікі працоўнага навучання мелі магчымасць паглыбіць свае веды ў галіне даследчай дзейнасці навучэнцаў, удасканальваць прафесійныя ўменні ў пытаннях рэалізацыі сучасных дыдактычных падыходаў у практыцы выкладання прадмета, пазнаёміцца з эфектыўнымі і прадуктыўнымі формамі арганізацыі сучаснага ўрока.

згарнуць

Пасяджэнне вучэбна-метадычнага аб'яднання кіраўнікоў па ваенна-патрыятычным выхаванні Навагрудскага раёна

08.02.2024

08.02.2024г. на базе дзяржаўнай установы адукацыі “Валеўская сярэдняя школа“ адбылося пасяджэнне вучэбна-метадычнага аб'яднання кіраўнікоў па ваенна-патрыятычным выхаванні Навагрудскага раёна.
Тэма пасяджэння: “Рэалізацыя асноўных напрамкаў дзейнасці кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні ва ўстанове адукацыі“.
У працэсе работы педагагічнай майстэрні ўдзельнікі аб'яднання абмеркавалі актуальныя напрамкі выхаваўчай работы кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні.
Наведалі пасяджэнне ваенна-патрыятычнага клуба “Белая Русь“. На якім пазнаёміліся з “Парадкам няпоўнай разборкі і зборкі аўтамата. Догляд і зберажэнне“. Мелі магчымасць у рамках узаемадзеяння з в/ч 75158 адпрацаваць практычны навык разборкі і зборкі аўтамата.
Таксама члены вучэбна-метадычнага аб'яднання абмеркавалі пытанні патрыятычнага выхавання, яго гістарычныя традыцыі.
Практычны блок прайшоў у форме падрыхтоўкі ўдзельнікаў Знаменнай групы для правядзення ўрачыстай цырымоніі ўносу і вынасу Дзяржаўнага флага Рэспублікі Беларусь ва ўстанове адукацыі (практычныя заняткі).
Завяршылася работа метадычнага аб'яднання экскурсіяй для ўсіх удзельнікаў пасяджэння ў школьны Народны гісторыка-краязнаўчы музей.

згарнуць

Пасяджэнне Школы ўдасканалення прафесійнага майстэрства старшынь вучэбна-метадычных фарміраванняў настаўнікаў пачатковых класаў устаноў адукацыі Навагрудскага раёна па тэме «Рэалізацыя прыярытэтных напрамкаў выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў сістэме дзейнасці педагога І ступені агульнай сярэдняй адукацыі: захоўваючы традыцыі вызначаем будучыню»

15.12.2023

15 снежня 2023 года ва ўстанове адбылося пасяджэнне Школы ўдасканалення прафесійнага майстэрства старшынь вучэбна-метадычных фарміраванняў настаўнікаў пачатковых класаў устаноў адукацыі Навагрудскага раёна па тэме «Рэалізацыя прыярытэтных напрамкаў выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў сістэме дзейнасці педагога І ступені агульнай сярэдняй адукацыі: захоўваючы традыцыі вызначаем будучыню».

Педагогамі нашай установы адукацыі быў прадстаўлены медыяэкскурс па заяўленай тэме, падчас якога ўвазе прысутных быў прадэманстраваны вопыт рэалізацыі асноўных напрамкаў выхаваўчай работы на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў сістэме навучальных заняткаў і ў пазаўрочнай дзейнасці.

Удзельнікам мерапрыемства былі прапанаваны фрагменты ўрокаў: "Маўклівыя сведкі мінуўшчыны" (змястоўны блок "Мая Радзіма - Беларусь"), 4 клас; "Лекавыя расліны Беларусі" па прадмеце "Чалавек і свет", 2 клас; В.Асеева "Чароўнае слова" па прадмеце "Літаратурнае чытанне", 3 клас.

Падчас прэзентацыі сваёй працы настаўнікі пачатковых класаў зрабілі акцэнт на тое, што ва ўстанове адукацыі закладзены найбагатыя традыцыі і праца будуецца па прынцыпе "Захоўваючы традыцыі, вызначаем будучыню".

Педагогамі Кашалеўскай базавай школы быў арганізаваны майстар-клас "Прымяненне актыўных метадаў і прыёмаў навучання - найважнейшая ўмова рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу сучаснага ўрока".

Шапель К.А. правяла практычны занятак "Тайм-менеджмент у прафесійнай самарэалізацыі сучаснага педагога", які садзейнічаў развіццю ўменняў удзельнікаў пасяджэння эфектыўна размяркоўваць свой час, расстаўляць прыярытэты, ранжыраваць справы па іх тэрміновасці і важнасці.

згарнуць
падзяліцца ў: