Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне адукацыі Навагрудскага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Валеўская сярэдняя школа
• тыпавыя навучальныя планы ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі
• інструктыўна-метадычныя пісьмы
• метадычныя рэкамендацыі, указанні
• адукацыйныя стандарты агульнай сярэдняй адукацыі
• дзяржаўны школьны стандарт
• правілы педагагічных работнікаў
• пералікі навучальных выданняў
• інтэрактыўны плакат «наша школа»
• правілы бяспекі арганізацыі адукацыйнага працэсу, арганізацыі выхаваўчага працэсу пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі
• пералікі дапаможнікаў для педагогаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
• пералікі дапаможнікаў для вучняў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
• пералік асноўных тавараў, якія рэкамендуюцца для набыцця законнымі прадстаўнікамі вучняў І –ХІ класаў
• пералік навучальных праграм факультатыўных заняткаў
• пералікі мэблі, інвентару і сродкаў навучання, неабходных для арганізацыі адукацыйнага працэсу
• вучэбныя праграмы факультатыўных заняткаў прафесійнай накіраванасці
• вучэбныя праграмы факультатыўных заняткаў музычнай, тэатральнай, харэаграфічнай і мастацкай скіраванасці
• рэкамендацыі па дзеяннях у надзвычайных і экстрэмальных сітуацыях
- сфармулюйце мэты ўрока з улікам узроўню навучанасці вучняў, патрабаванняў вучэбнай праграмы, зместу вучэбнага матэрыялу;
- вызначце крытэрыі поспеху, з якімі вы пазнаёміце вучняў;
- напішыце, на што вы будзеце звяртаць увагу ў ходзе работы вучняў, на што неабходна звяртаць увагу самім вучням;
- вызначце чаканы вынік кожнага этапу ўрока (што вучні будуць ведаць, умець і інш.);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы і вучні зможаце даведацца, ці авалодалі яны матэрыялам урока;
- падумайце аб карэкціруючых дзеяннях (калі вынікі этапаў урока будуць дасягнуты не ўсімі вучнямі);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы арганізуеце самаацэнку вучняў;
- вызначце варыянты дамашняга задання для розных вынікаў выхаднога кантроля (дамашняе заданне павінна факусіравацца на гэтых выніках);
- вызначце крытэрыі поспеху пры выкананні дамашняга задання.
12 сакавіка ў дзяржаўнай установе адукацыі “Валеўская сярэдняя школа", адбылося метадычнае аб'яднанне настаўнікаў працоўнага навучання па тэме: “Сучасны ўрок працоўнага навучання: яго складальнікі, метадычны інструментарый, крытэрыі паспяховасці”. У ходзе МА настаўнікі працоўнага навучання мелі магчымасць паглыбіць свае веды ў галіне даследчай дзейнасці навучэнцаў, удасканальваць прафесійныя ўменні ў пытаннях рэалізацыі сучасных дыдактычных падыходаў у практыцы выкладання прадмета, пазнаёміцца з эфектыўнымі і прадуктыўнымі формамі арганізацыі сучаснага ўрока.
08.02.2024г. на базе дзяржаўнай установы адукацыі “Валеўская сярэдняя школа“ адбылося пасяджэнне вучэбна-метадычнага аб'яднання кіраўнікоў па ваенна-патрыятычным выхаванні Навагрудскага раёна.
Тэма пасяджэння: “Рэалізацыя асноўных напрамкаў дзейнасці кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні ва ўстанове адукацыі“.
У працэсе работы педагагічнай майстэрні ўдзельнікі аб'яднання абмеркавалі актуальныя напрамкі выхаваўчай работы кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні.
Наведалі пасяджэнне ваенна-патрыятычнага клуба “Белая Русь“. На якім пазнаёміліся з “Парадкам няпоўнай разборкі і зборкі аўтамата. Догляд і зберажэнне“. Мелі магчымасць у рамках узаемадзеяння з в/ч 75158 адпрацаваць практычны навык разборкі і зборкі аўтамата.
Таксама члены вучэбна-метадычнага аб'яднання абмеркавалі пытанні патрыятычнага выхавання, яго гістарычныя традыцыі.
Практычны блок прайшоў у форме падрыхтоўкі ўдзельнікаў Знаменнай групы для правядзення ўрачыстай цырымоніі ўносу і вынасу Дзяржаўнага флага Рэспублікі Беларусь ва ўстанове адукацыі (практычныя заняткі).
Завяршылася работа метадычнага аб'яднання экскурсіяй для ўсіх удзельнікаў пасяджэння ў школьны Народны гісторыка-краязнаўчы музей.
15 снежня 2023 года ва ўстанове адбылося пасяджэнне Школы ўдасканалення прафесійнага майстэрства старшынь вучэбна-метадычных фарміраванняў настаўнікаў пачатковых класаў устаноў адукацыі Навагрудскага раёна па тэме «Рэалізацыя прыярытэтных напрамкаў выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў сістэме дзейнасці педагога І ступені агульнай сярэдняй адукацыі: захоўваючы традыцыі вызначаем будучыню».
Педагогамі нашай установы адукацыі быў прадстаўлены медыяэкскурс па заяўленай тэме, падчас якога ўвазе прысутных быў прадэманстраваны вопыт рэалізацыі асноўных напрамкаў выхаваўчай работы на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў сістэме навучальных заняткаў і ў пазаўрочнай дзейнасці.
Удзельнікам мерапрыемства былі прапанаваны фрагменты ўрокаў: "Маўклівыя сведкі мінуўшчыны" (змястоўны блок "Мая Радзіма - Беларусь"), 4 клас; "Лекавыя расліны Беларусі" па прадмеце "Чалавек і свет", 2 клас; В.Асеева "Чароўнае слова" па прадмеце "Літаратурнае чытанне", 3 клас.
Падчас прэзентацыі сваёй працы настаўнікі пачатковых класаў зрабілі акцэнт на тое, што ва ўстанове адукацыі закладзены найбагатыя традыцыі і праца будуецца па прынцыпе "Захоўваючы традыцыі, вызначаем будучыню".
Педагогамі Кашалеўскай базавай школы быў арганізаваны майстар-клас "Прымяненне актыўных метадаў і прыёмаў навучання - найважнейшая ўмова рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу сучаснага ўрока".
Шапель К.А. правяла практычны занятак "Тайм-менеджмент у прафесійнай самарэалізацыі сучаснага педагога", які садзейнічаў развіццю ўменняў удзельнікаў пасяджэння эфектыўна размяркоўваць свой час, расстаўляць прыярытэты, ранжыраваць справы па іх тэрміновасці і важнасці.