Асноўныя напрамкі працы
|
Змест
|
Тэрміны выканання
|
|
Дыягнастычны напрамак
|
Пастаноўка мэтаў, вызначэнне крытэрыяў і паказчыкаў псіхолага-педагагічнага абследавання, адбор адпаведных метадаў, іх рэалізацыя, комплексны аналіз індывідуальных паказчыкаў моўнага развіцця, развіццё пазнавальнай актыўнасці (па выніках запаўнення моўных карт).
|
01.09 - 15.09
|
|
Плануючы напрамак
|
Састаўленне раскладу заняткаў.
Састаўленне перспектыўных планаў работы па выніках дыягностыкі
|
01.09 - 14.09
|
|
Карэкцыйна-развіваючы напрамак
|
Правядзенне групавых, падгрупавых і індывідуальных заняткаў
|
15.09. -20.05.
|
|
Аналітычны
напрамак
|
Правядзенне псіхолага-педагагічнага маніторынга.
|
лістапад
люты
май
|
|
Састаўленне аналітычнай справаздачы за навучальны год.
|
май
|
|
Асветніцкі і кансультатыўны напрамак
Мерапрыемствы па прапагандзе дэфекталагічных ведаў сярод бацькоў
Мерапрыемствы па прапагандзе дэфекталагічных ведаў сярод педагогаў
|
Афармленне бацькоўскага вугалка.
“Дэфектолаг рэкамендуе” ў кабінеце дэфектолага на стэндзе ў дзіцячым садзе
|
верасень
|
|
Афармленне памяткі для бацькоў:
“Як падрыхтаваць дзіця да школы”
|
лістапад
|
|
Кансультацыя для бацькоў:
“Прафілактыка моўных праблем”
|
студзень
|
|
Круглы стол для бацькоў: “Нашы поспехі і заданні на лета”
|
май
|
|
Індывідуальныя кансультацыі бацькоў па запыту
|
на працягу года
|
|
Адкрытыя заняткі (франтальныя, індывідуальныя)
|
на працягу года
|
|
|
|
Кансультацыя-практыкум для выхавацеляў дашкольных груп “Развіваем псіхічныя працэсы на занятках”
|
лістапад
|
|
Майстар-клас для настаўнікаў пачатковых класаў“Выкарыстанне кінезіялагічных практыкаванняў на занятках як сродак прафілактыкі несфарміраванасці вучэбных навыкаў”
|
сакавік
|
|
Самаадукацыя
|
Удзел у рабоце метадычных аб’яднанняў раёна, метадычнай работы установы адукацыі
|
на працягу года
|
|
Вывучэнне метадычнай літаратуры па карэкцыйнай педагогіцы і спецыяльнай псіхалогіі
|
на працягу года
|
|
Удзел у семінары-практыкуме “Дыферэнцыяльная дыягностыка і карэкцыйная работа з дзецьмі з алаліяй”
г. Мінск
|
верасень
|
|
Азнаямленне з навейшымі тэарэтычнымі і практычнымі дасягненнямі дэфекталогіі.
|
на працягу года
|
|
Наведванне семінараў раённага, абласнога і рэспубліканскага ўзроўня
|
на працягу года
|
|
Удзел у рабоце ПМПК, метадычнай рабоце ўстановы адукацыі
Выкарыстанне інтэрнэт-рэсурсаў
|
на працягу года
|
|
Метадычны напрамак
|
Правядзенне семінараў і майстар-класаў для педагогаў у рамках рэалізацыі інавацыйнага рэспубліканскага праекта “Унядрэнне мадэлі развіцця гатоўнасці педагога да прафесійнай самарэалзацыі ў інтэграванай адукацыйна-прафесійнай прасторы”
|
на працягу года
|
|
Распрацоўка стымульнага матэрыяла да заняткаў.
|
на працягу года
|
|
Удасканаленне работы віртуальнага рэсурса настаўнікаў-дэфектолагаў раёна “Палітра прыгожай мовы”
|
на працягу года
|
|