Пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

Настаўнік-дэфектолаг - Шапель Кацярына Аляксандраўна

 

Адукацыя вышэйшая, катэгорыя - першая

Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт імя Максіма Танка

     Агульныя звесткі аб карэкцыйнай дапамозе на ПКПД

       Карэкцыйны працэс на пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі здзяйсняецца ў групавой,                 падгрупавой і індывідуальнай форме. 

       Для аднаго дзіцяці, ў залежнасці ад характару моўных парушэнняў, прадугледжана ад 2 да 4

       заняткаў ў тыдзень (групавых (падгрупавых) і індывідуальных.

       Працягласць групавых заняткаў у школьнікаў -25-35 хвілін, індывідуальных - 20-40 хвілін

 
        Працягласць групавых заняткаў у дашкольнікаў - 20-30 хвілін, індывідуальных - 20 хвілін

Гадавы план работы на 2023/2024 навучальны год

Гадавы план работы настаўніка-дэфектолага

на 2023/2024 навучальны год

Мэта:

Арганізацыя карэкцыйна-педагагічнай работы з вучнямі і выхаванцамі, якія маюць цяжкасці ў развіцці маўлення, прафілактыка другасных праяўленняў, выкліканых асноўным парушэннем.

Задачы:

  1. Правядзенне ўсебаковага вывучэння асаблівасцяў маўленчага развіцця, пазнавальнай дзейнасці, эмацыйна-валявой сферы кожнага дзіцяці.
  2. Правядзенне карэкцыйна-развіваючай работы з вучнямі і выхаванцамі, з улікам іх індывідуальных магчымасцяў і патрэбаў.
  3. Ажыццяўленне карэкцыйна-развіваючага навучання і выхавання ў цесным супрацоўніцтве з педагогамі дашкольных груп, класнымі кіраўнікамі, бацькамі.

4.Фарміраванню прадумоў для навучання чытанню і прафілактыкі дызлексіі.

5.Выкарыстанне тэхналогіі візуалізацыі для павышэнне эфектыўнасці карэкцыйнага працэса.

  1. Павышэнне кампетэнтнасці бацькоў навучэнцаў у пытаннях карэкцыйнай педагогікі, прыцягненне да актыўнага ўдзелу ў карэкцыйна-выхаваўчым працэсе, выкарыстоўваючы розныя формы ўзаемадзеяння.
  2.  Аказанне кансультатыўнай і метадычнай дапамогі ўсім суб'ектам адукацыйнага працэсу.
  3.  Павышэнне ўзроўню спецыяльных ведаў у галіне карэкцыйнай педагогікі шляхам самаадукацыі, удзелу ў метадычных аб'яднаннях, семінарах, інавацыйным праекце і інш.
  4. Асноўныя напрамкі працы

    Змест

    Тэрміны выканання

     

    Дыягнастычны напрамак

    Пастаноўка мэтаў, вызначэнне крытэрыяў і паказчыкаў псіхолага-педагагічнага абследавання, адбор адпаведных метадаў, іх рэалізацыя, комплексны аналіз індывідуальных паказчыкаў моўнага развіцця, развіццё пазнавальнай актыўнасці (па выніках запаўнення моўных карт).

    01.09 - 15.09

     

    Плануючы напрамак

     

    Састаўленне раскладу заняткаў.

    Састаўленне перспектыўных планаў работы па выніках дыягностыкі

    01.09 - 14.09

     

    Карэкцыйна-развіваючы напрамак

    Правядзенне групавых, падгрупавых  і індывідуальных заняткаў

    15.09. -20.05.

     

    Аналітычны

    напрамак

    Правядзенне псіхолага-педагагічнага маніторынга.

     

    лістапад

    люты

    май

     

    Састаўленне аналітычнай справаздачы за навучальны год.

    май

     

    Асветніцкі і кансультатыўны напрамак

     

    Мерапрыемствы па прапагандзе дэфекталагічных ведаў сярод бацькоў

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Мерапрыемствы па прапагандзе дэфекталагічных ведаў сярод педагогаў

    Афармленне бацькоўскага вугалка.

    “Дэфектолаг рэкамендуе” ў кабінеце дэфектолага на стэндзе ў дзіцячым садзе

    верасень

     

    Афармленне памяткі для бацькоў:

    “Як падрыхтаваць дзіця да школы”

    лістапад

     

    Кансультацыя для бацькоў:

    “Прафілактыка моўных праблем”

    студзень

     

    Круглы стол для бацькоў: “Нашы поспехі і  заданні  на лета”

    май

     

    Індывідуальныя кансультацыі бацькоў па запыту

    на працягу года

     

    Адкрытыя заняткі (франтальныя, індывідуальныя)

    на працягу года

     

     

     

    Кансультацыя-практыкум для выхавацеляў дашкольных груп “Развіваем псіхічныя працэсы на занятках”

    лістапад

     

     

     Майстар-клас для настаўнікаў пачатковых класаў“Выкарыстанне кінезіялагічных практыкаванняў на занятках як сродак прафілактыкі несфарміраванасці вучэбных навыкаў”

    сакавік

     

    Самаадукацыя

    Удзел у рабоце метадычных аб’яднанняў раёна,  метадычнай работы установы адукацыі

    на працягу года

     

    Вывучэнне метадычнай літаратуры па карэкцыйнай педагогіцы і спецыяльнай псіхалогіі

    на працягу года

     

    Удзел у семінары-практыкуме “Дыферэнцыяльная дыягностыка і карэкцыйная работа з дзецьмі з алаліяй”

    г. Мінск

    верасень

     

    Азнаямленне з навейшымі тэарэтычнымі і практычнымі дасягненнямі дэфекталогіі.

    на працягу года

     

    Наведванне семінараў раённага, абласнога і рэспубліканскага ўзроўня

    на працягу года

     

    Удзел у рабоце ПМПК, метадычнай рабоце ўстановы адукацыі

    Выкарыстанне інтэрнэт-рэсурсаў

    на працягу года

     

    Метадычны напрамак

    Правядзенне семінараў і майстар-класаў для педагогаў у рамках рэалізацыі інавацыйнага рэспубліканскага праекта “Унядрэнне мадэлі развіцця гатоўнасці педагога да прафесійнай самарэалзацыі ў інтэграванай адукацыйна-прафесійнай прасторы”

    на працягу года

     

    Распрацоўка стымульнага матэрыяла да заняткаў.

    на працягу года

     

    Удасканаленне работы віртуальнага рэсурса настаўнікаў-дэфектолагаў раёна “Палітра прыгожай мовы”

    на працягу года

     

свернуть

Графік работы 2023/2024 навучальны год

ГРАФІК РАБОТЫ

настаўніка-дэфектолага Шапель Кацярыны Аляксандраўны

на   2023/2024 навучальны год

Панядзелак

 

 

 

 

 

Аўторак

 

 

 

 

Чацвер

 

 

 

 

 

Пятніца

 

 

7.30 – 8.45

11.00 – 12.20  

12.50 – 14.00 

Абед – 12.20 – 12.40

 

 

11.00 – 12.30 

12.50 – 17.00 

Абед – 12.30 – 12.50

 

 

7.30 – 9.00

11.00 – 12.30 

13.00 – 13.30 

Абед – 12.30 – 13.00

 

 

7.40 – 9.50  

11.35 – 12.30 

12.50 – 16.20

 

Абед – 12.30 – 12.50

свернуть

Расклад заняткаў у ПКПД у ДУА «Валеўская сярэдняя школа» на 2023/2024 вучэбны год

Расклад заняткаў вучняў  у ПКПД  у  ДУА «Валеўская сярэдняя школа»

на 2023/2043 вучэбны год

Дні тыдня

Час правядзення

Групавыя заняткі

Індывідуальныя заняткі

Панядзелак

7.40-8.00

 

Вольга (дашк.)

8.05-8.45

Група №4 (3 кл.)

Валерыя

Іван

Уладзіслаў

Паліна

 

 

11.00-11.30

 

Група №2(дашк гр)

Мікіта

Матвей

Вольга

Аляксей

 

11.40-12.00

 

 

 Глеб (дашк.)

12.50-13.10

 

Мікіта (1кл.)

13.15-13.50

Група №3 (2 кл.)

Іван

Іван

Багдан

 

Аўторак

11.05-11.25

 

Глеб (дашк.)

11.30-12.00

Група №1(дашк гр)

Арцём

Павел

Сафія

Глеб

 

 

12.05-12.25

 

Сафия (дашк.)

12.50-13.10

 

Микита (1 кл.)

13.20-13.55

Група №3 (2 кл.)

Іван

Іван

Багдан

 

14.10-14.50

Група №5 (3 кл.)

Аліса

Валерыя

Валерыя

Глеб

Данііл

Ксенія

 

15.00-15.40

Група №4 (3 кл.)

Валерыя

Іван

Уладзіслаў

Паліна

 

15.45-16.05

 

Арцём(дашк)

16.10-16.30

 

Павел (дашк)

16.35-16.55

 

Аляксей (дашк)

 

Чацвер

7.40-8.00

 

Матвей (дашк.)

8.05-8.45

Група №5 (3 кл.)

Аліса

Валерыя

Валерыя

Глеб

Данііл

Ксенія

 

11.00-11.30

Група №2(дашк гр)

Мікіта

Матвей

Вольга

Аляксей

 

 

11.35-12.05

Група №1(дашк гр)

Арцём

Павел

Сафія

Глеб

 

12.10-12.30

 

Мікіта (дашк)

13.05-13.30

 

Мікіта(1кл.)

 

Пятніца

7.50-08.10

 

Вольга (дашк.)

8.15-8.35

 

Арцём(дашк)

9.00-9.20

 

Павел (дашк)

9.25-9.45

 

Аляксей (дашк.)

11.40-12.00

 

Матвей (дашк.)

12.05-12.25

 

Сафія (дашк.)

12.50-13.10

 

Багдан (2 кл.)

13.15-13.55

Група №4 (3 кл.)

Валерыя

Іван

Уладзіслаў

Паліна

 

 

14.00-14.35

Група №3 (2 кл.)

Іван

Іван

Багдан

 

14.50-15.10

 

Іван(3 кл.)

15.15-15.55

Група №5 (3 кл.)

Аліса

Валерыя

Валерыя

Глеб

Данііл

Ксенія

 

 

16.00-16.20

 

Мікіта (дашк.)

свернуть