№
|
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік пытанняў, якія вывучаюцца
|
Тэрміны правядзення і час
|
Форма правядзення
|
Адказныя
|
1
|
1 клас
|
|
|
|
1.1
|
Тэма 1. Адаптацыя вучняў у 1-ым класе.
Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя вучняў школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы
|
25.10.2024
12.00
|
лекцыя з элементамі практыкума
|
Таўкач Л.М.,
педагог-псіхолаг Шапель К.А.
|
1.2
|
Тэма 2. Рэжым дня школьніка.
Захаванне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка
|
23.12.2024
12.00
|
гутарка
|
Таўкач Л.М.,
медыцынскі работнік Берзух Н.М.
|
1.3
|
Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці.
Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць
|
14.02.2025
12.00
|
круглы стол
|
Таўкач Л.М.
|
1.4
|
Тэма 4. Дадатныя эмоцыі ў жыцці школьніка.
Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фармавання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці
|
23.05.2025
12.00
|
гутарка, псіхалагічны трэнінг
|
Таўкач Л.М., педагог-псіхолаг Шапель К.А.
|
2
|
2 клас
|
|
|
|
2.1
|
Тэма 1. Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца.
Захаванне рэжыму дня - важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі навучальнай працы дзіцяці
|
25.10.2024
13.00
|
круглы стол
|
Мілаш Т.У.
|
2.2
|
Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця.
Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя
|
20.12.2024
13.00
|
семінар-практыкум
|
Мілаш Т.У.
|
2.3
|
Тэма 3. Уплыў сям'і на эмацыйны стан дзіцяці.
Сямейны дабрабыт і сямейны няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага няшчасця. Сем'і са ўтоенай формай няшчасця.
Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіця
|
21.03.2025
13.00
|
практыка-арыентаваны занятак
|
Мілаш Т.У.
|
2.4
|
Тэма 4. Працоўнае выхаванне дзяцей у сям'і.
Выхаванне ў працы. Роля сям'і ў развіцці працаздольнасці вучня. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць
|
29.05.2025
13.00
|
круглы стол
|
Мілаш Т.У.
|
3
|
3 клас
|
|
|
|
3.1
|
Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.
Адзнака і ацэнка ведаў вучняў. Крытэры адзнакі. Уплыў адзнакі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, уменні працаваць самастойна, выхавання цікавасці да ведаў
|
25.10.2024
14.00
|
семінар-практыкум
|
Стяпук М.А.
|
3.2
|
Тэма 2. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў.
Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мысленні ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў
|
20.12.2024
13.00
|
лекцыя
|
Стяпук М.А.
|
3.3
|
Тэма 3. Здаровая сям'я - здаровае дзіця.
Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця
|
21.03.2025
13.00
|
дыскусія
|
Стяпук М.А.
|
3.4
|
Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сям'і - залог поспеху школьніка.
Сутнасць сямейных зносін. Сям'я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс узаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін.
Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнацэннае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям'і атмасферы абароненасці, цяпла і кахання
|
23.05.2025
16.00
|
псіхалагічны трэнінг
|
Стяпук М.А.
|
4
|
4 клас
|
|
|
|
4.1
|
Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці вучняў 4-х класаў.
Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў
|
25.10.2024
13.00
|
псіхалагічны трэнінг
|
Шапель К.А.
|
4.2
|
Тэма 2. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей.
Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у вучняў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, гаворкі. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складнікі
|
20.12.2024
13.00
|
круглы стол
|
Шапель К.А.
|
4.3
|
Тэма 3. Дзіця і камп'ютар.
Камп'ютар дома: карысць ці шкода? Кампутарныя гульні.
Уплыў камп'ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп'ютара школьнікам. Як правільна арганізаваць працу школьніка за камп'ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці пры рабоце за камп'ютарам
|
21.03.2025
15.00
|
дыскусія
|
Шапель К.А.
|
4.4
|
Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка.
Адносіны дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце
|
30.05.2025
13.00
|
лекторый
|
Шапель К.А.
|
5
|
5 клас
|
|
|
|
5.1
|
Тэма 1. Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве.
Фарміраванне новага навучальнага калектыва 5 класа. Адаптацыя дзіцяці ў новым асяроддзі. Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да школы
|
21.09.2024
13.00
|
семінар-практыкум
|
Мацкевіч А.А.
|
5.2
|
Тэма 2. Дзіця сярод аднагодкаў
Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбнасці дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. Развіццё здольнасці да супрацы як перадумова паспяховасці ў жыцці. Як дапамагчы дзіцяці ў наладжванні адносін з аднагодкамі
|
15.11.2024
13.00
|
круглы стол
|
Мацкевіч А.А.
|
5.3
|
Тэма 3. Ваша дзіця вырасла.
Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту
|
21.02.2025
13.00
|
лекцыя
|
Мацкевіч А.А.
|
5.4
|
Тэма 4. Меры пакарання і заахвочванні ў сучаснай сям'і.
Пытанні дысцыпліны ў сям'і з малодшымі падлеткамі. Чаму не працуюць звыклыя метады выхавання. Як стаць падлетку сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту
|
16.05.2025
13.00
|
круглы стол
|
Мацкевіч А.А.
|
6
|
6 клас
|
|
|
|
6.1
|
Тэма 1. Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і.
Дзіця і задавальненне яго патрэб у сям'і. Псіхолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі.
Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям'і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям'і як аснова выхавання дзіцяці
|
12.09.2024
14.00
|
лекцыя
|
Юшкевіч А.У.
|
6.2
|
Тэма 2. Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў.
Адхіляюцца паводзіны падлеткаў. Формы адыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні паводзінаў падлеткаў, якія адхіляюцца.
|
12.12.2024
14.00
|
семінар-практыкум
|
Юшкевіч А.У.
|
6.3
|
Тэма 3. Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт.
Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызыкоў. Як усцерагчы дзіця ад небяспек у сацыяльных сетках
|
21.03.2025
13.00
|
круглы стол
|
Юшкевіч А.У.
|
6.4
|
Тэма 4. Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў.
Правілы бяспечных паводзін улетку. Небяспека вольнага баўлення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд
|
23.05.2025
14.00
|
круглы стол
|
Юшкевіч А.У.
|
7
|
7 клас
|
|
|
|
7.1
|
Тэма 1. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў.
Узроставыя асаблівасці 13-14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця ўвагі, памяці, мыслення. Палавое паспяванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе
|
03.10.2024
13.00
|
лекцыя
|
Адашкевіч І.М.
|
7.2
|
Тэма 2. Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў.
Працівапраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі "групы рызыкі"
|
19.12.2024
13.00
|
круглы стол
|
Адашкевіч І.М.
|
7.3
|
Тэма 3. Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту.
Жыццё сям'і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў ці пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям'і.
Бацькоўскі аўтарытэт. Як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам
|
20.03.2025
13.00
|
дыскусія
|
Адашкевіч І.М.
|
7.4
|
Тэма 4. Як павысіць навучальную матывацыю падлеткаў.
Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў - што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння навучальнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех
|
29.05.2025
13.00
|
бяседа
|
Адашкевіч І.М.
|
8
|
8 клас
|
|
|
|
8.1
|
Тэма 1. Фарміраванне жыццёвых мэт і каштоўнасцей у вучняў.
Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненне.
Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт
|
06.09.2024
13.00
|
лекцыя
|
Санько Н.К.
|
8.2
|
Тэма 2. Як зберагчы падлетка ад гвалту.
Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Прафілактыка асноўных рызык. Асаблівасці віктымных паводзін (паводзін "ахвяры")
|
20.12.2024
17.00
|
круглы стол
|
Санько Н.К.
|
8.3
|
Тэма 3. Асцярожна: суіцыд.
Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі.
Прафілактыка суіцыдальных паводзін
|
21.03.2025
13.00
|
круглы стол
|
Санько Н.К.
|
8.4
|
Тэма 4. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях.
Паняцце "канфлікт". Сужэнскія сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўмуючы фактар. Наступствы разводу для мужа і жонкі і дзяцей.
Сямейныя канфлікты ў дыядзе "бацькі-дзеці", прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў.
Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў
|
16.05.2025
13.00
|
семінар-практыкум
|
Санько Н.К.
|
9
|
9 класы
|
|
|
|
9.1
|
Тэма 1. Партрэт сучаснага падлетка.
Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асобасныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы
|
04.10.2024
13.00
|
лекцыя
|
Мілаш В.С.
|
9.2
|
Тэма 2. Агрэсія, яе прычыны і наступствы.
Формы агрэсіўных паводзін падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з навакольнымі людзьмі.
Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка
|
20.12.2024
13.00
|
семінар-практыкум
|
Мілаш В.С.
|
9.3
|
Тэма 3. Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць.
Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцяў. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак
|
14.02.2025
13.00
|
гутарка
|
Мілаш В.С.
|
9.4
|
Тэма 4. Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку абраць прафесію?
Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў навучэнцаў з вынікамі дыягностыкі схільнасцей, здольнасцей і прафесійных інтарэсаў падлеткаў.
|
23.04.2025
10.00
|
семінар-практыкум |
педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, Мілаш В.С.
|
10
|
10 клас
|
|
|
|
10.1
|
Тэма 1. Здароўе - гэта жыццё.
Фактары рызыкі для здароўя сучаснай моладзі. Праблема здаровага харчавання. Захапленне дыетамі.
Гіпадынамія - праблема сучасных маладых людзей. Стрэс і яго ўплыў на здароўе. Шкодныя звычкі.
Захаванне здароўя і правілы здаровага ладу жыцця. Рэжым дня
|
26.10.2024
11.00
|
семінар-практыкум
|
Філіповіч А.М.
|
10.2
|
Тэма 2. Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці.
Асаблівасці юнацкага кахання. Культура паводзін закаханых. Як дапамагчы, а не нашкодзіць взрослеющему дзіцяці
|
21.12.2024
11.00
|
круглы стол
|
Філіповіч А.М.
|
10.3
|
Тэма 3. Роля сям'і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат.
Рэпрадуктыўнае здароўе юнакоў і дзяўчат. Фактары рызыкі для рэпрадуктыўнага здароўя. Умовы захавання рэпрадуктыўнага здароўя.
Адносіны паміж юнакамі і дзяўчатамі, каханне і сэксуальныя адносіны.
Рызыкоўныя паводзіны моладзі. Незапланаваная цяжарнасць і аборт. Прафілактыка ЗППШ.
Стыль жыцця і рэпрадуктыўнае здароўе моладзі. Уплыў сямейнага выхавання на фармаванне ў падлеткаў каштоўнасці рэпрадуктыўнага здароўя
|
19.03.2025
11.00
|
круглы стол
|
Філіповіч А.М.
|
10.4
|
Тэма 4. Як дапамагчы старшакласніку здабыць упэўненасць у сабе?
Уплыў сарамлівасці і няўпэўненасці на навучальныя поспехі старшакласніка. Шляхі пераадолення сарамлівасці і няўпэўненасці старшакласніка дома і ў школе
|
25.05.2025
14.00
|
дыскусія
|
Філіповіч А.М.
|
11
|
11 клас
|
|
|
|
11.1
|
Тэма 1. Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні?
Вызначэнне прафесійных схільнасцей і здольнасцей старшакласнікаў. Фактары, якія ўплываюць на выбар прафесіі. Роля бацькоў у працэсе выбару прафесіі і самавызначэнні старшакласніка. Прыярытэты старшакласнікаў у выбары прафесіі. Прафесійныя дынастыі.
Дапамога старшакласнікам у выбары будучай прафесіі
|
19.10.2024
11.00
|
семінар-практыкум
|
Таліш А.П.
|
11.2
|
Тэма 2. Як усцерагчы дзіця ад залежнасцяў?
Залежныя паводзіны, яго прычыны, фактары рызыкі. Фарміраванне залежнасці.
Віды пагроз, якія ўяўляюць небяспеку для жыцця, фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя і паўнацэннага развіцця старшакласніка. Інтэрнэт-залежнасць. Шляхі прафілактыкі і пераадоленні: памятка для бацькоў
|
14.12.2024
11.00
|
канферэнцыя
|
Таліш А.П.
|
11.3
|
Тэма 3. Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця.
Выхаванне старшакласніка як будучага сем'яніна. Фарміраванне ўсвядомленага стаўлення да ўступлення ў шлюб і будучага сямейнага жыцця. Фарміраванне каштоўнасных адносін да бацькоўства, нараджэння і выхавання дзяцей.
Роля сямейных узаемаадносін і традыцый у падрыхтоўцы старшакласнікаў да сямейнага жыцця
|
29.03.2025
11.00
|
круглы стол
|
Таліш А.П.
|
11.4
|
Тэма 4. Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў?
Прафілактыка экзаменацыйнага стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і якія зніжаюць трывогу. Як дапамагчы старшакласніку зладзіцца з трывогай (мнематэхнікі, прыёмы канцэнтрацыі ўвагі і прыёмы паслаблення ў стрэсавай сітуацыі).
Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў у перыяд падрыхтоўкі старшакласнікаў да іспытаў. Дапамога ў падрыхтоўцы да іспытаў: правілы для бацькоў выпускнікоў. Рэжым навучальнай працы і адпачынку ў экзаменацыйны перыяд
|
17.05.2025
11.00
|
майстар-клас
|
Таліш А.П.
|